Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration

  • Evaluating, Buying, and Implementing a CJO Platform for Marketers
  • Von: Greg Kihlstrom
  • Gesprochen von: Ben Perry
  • Spieldauer: 1 Std. und 4 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration

Von: Greg Kihlstrom
Gesprochen von: Ben Perry
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Customer journey orchestration (CJO) enables marketers to create more engaging customer experiences that span online and offline channels, and generate greater customer loyalty and purchases over time. Consumers’ demands for more consistency in the way that brands communicate with them, combined with the increase in channel switching between devices and methods by customers means that brands need to provide a personalized, omnichannel experience in order to stay competitive.

Doing this requires a combination of people, process, and platforms that enables brands to meet their customers where they are, and to adapt and optimize this omnichannel approach over time.

In this second Agile Brand Guide, CJO platforms are explored and demystified.

The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration Platforms: Evaluating, Buying, and Implementing a CJO for Marketers by Greg Kihlström is now available as an audiobook. The audiobook explores marketers’ need for a customer journey orchestration, as well as the roles a CJO platform should play, the different types on the market, and how to evaluate and implement a platform once you have selected it.

It also features a foreword by Mark Smith, VP of Digital Engagement Solutions at CSG. Drawing on Kihlström’s experience working with top organizations, and his ongoing conversations with leaders in the marketing technology industry as part of his award-winning podcast, The Agile Brand with Greg Kihlström, this guide to customer journey orchestration provides insights, ideas, and guidance for marketers of all experience levels as they work to successfully implement CJO platforms in their organizations.

©2022 The Agile Brand (P)2023 The Agile Brand
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Agile Brand Guide to Customer Journey Orchestration

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.