
Service Management: It's All About the People
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 15,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Douglas Birk
-
Von:
-
Dolf Van Der Haven
Über diesen Titel
The traditional focus of service management led some people to believe it is a framework of rigid processes and organizational structures to which they must adapt their way of working. However, service management is primarily about people, not about documentation or rigid application of processes.
This audiobook presents a framework for service management called the integral service management framework (ISMF), which adds multiple perspectives to traditional service management that have not been emphasized sufficiently elsewhere.
The ISMF is based on integral psychology: psychology using approaches from many different perspectives that all contain part of the truth but only when used together permit a complete view of the person. The power of integral psychology is that it permits us to look at service management from a large number of different perspectives that otherwise easily get ignored: culture, communication, motivation, behavior. Integral psychology applied to service management leads to a more human-oriented and value-driven way of providing services.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2018 Dolf van der Haven (P)2019 Dolf van der Haven