Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Revenue and the CMO

  • How Marketing Will Impact Revenue Through Big Data & Social Selling
  • Von: Glenn Gow
  • Gesprochen von: Jessica Geffin
  • Spieldauer: 1 Std. und 35 Min.
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Revenue and the CMO Titelbild

Revenue and the CMO

Von: Glenn Gow
Gesprochen von: Jessica Geffin
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

If you are a CMO, aspire to be one, or work with one, this book is for you. Today's CMO has an opportunity to play a more important role and make a real impact on revenue. A dramatically changing business and marketing landscape is creating unprecedented challenges to the traditional role of the CMO. CMOs have additional pressure to demonstrate a return on investment and drive pipeline and revenue growth. What can CMOs do to play a more important role and make a real impact on revenue? The answer lies in leveraging Big Data and Social Selling - from the marketing organization - to impact revenue. CMOs play an especially critical role given their access to crucial market and buyer information.

Marketers can collect petabytes of data about buyers - who they are, what they know, how they behave and how they perceive a brand and its offerings. By collecting the information most valuable to sales, and by getting that information to them in an easily-digestible form, CMOs can bridge the gap between marketing and sales. Bridging the two ultimately leads to greater revenue - something sure to please any CEO. Revenue and the CMO describes how this happened at one company. It gives you an in-depth look into the model and presents a step-by-step blueprint for how you can apply it to your organization and business situation. Stepping up to this role can make the difference between success and failure for you and your company. Revenue and the CMO will show you how to make an impact on revenue - and your career.

©2013, 2014 Glenn Gow (P)2013, 2014 Glenn Gow

Das sagen andere Hörer zu Revenue and the CMO

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.