Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Pitch Anything

  • An Innovative Method for Presenting, Persuading, and Winning the Deal
  • Von: Oren Klaff
  • Gesprochen von: Stephen Bowlby
  • Spieldauer: 6 Std. und 14 Min.
  • 4,7 out of 5 stars (9 Bewertungen)
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Pitch Anything Titelbild

Pitch Anything

Von: Oren Klaff
Gesprochen von: Stephen Bowlby
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Flip the Script Titelbild
Fanatical Prospecting Titelbild
Way of the Wolf Titelbild
The Challenger Sale Titelbild
The Hard Thing About Hard Things Titelbild
Durchhaltevermögen: Wie Sie durchhalten Obwohl Sie aufgeben möchten Titelbild
Pitch Perfect Titelbild
$100M Leads Titelbild
Sales EQ Titelbild
Hidden Potential Titelbild
The Setup Titelbild
Supercommunicators Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
$100M Offers Titelbild
Extreme Ownership Titelbild
Gap Selling: Getting the Customer to Yes Titelbild

Inhaltsangabe

Gold Medal winner - Top Sales World's Best Sales and Marketing Book

“Fast, fun and immensely practical.” (Joe Sullivan, founder, Flextronics)

“Move over Neil Strauss and game theory. Pitch Anything reveals the next big thing in social dynamics: game for business.” (Josh Whitford, founder, Echelon Media)

“What do supermodels and venture capitalists have in common? They hear hundreds of pitches a year. Pitch Anything makes sure you get the nod (or wink) you deserve.” (Ralph Cram, investor)

Pitch Anything offers a new method that will differentiate you from the rest of the pack.” (Jason Jones, senior vice president, Jones Lang LaSalle)

“If you want to pitch a product, raise money, or close a deal, read Pitch Anything and put its principles to work.” (Steven Waldman, principal and founder, Spectrum Capital)

Pitch Anything opened my eyes to what I had been missing in my presentations and business interactions.” (Louie Ucciferri, president, Regent Capital Group)

“I use Oren's unique strategies to sell deals, raise money, and handle tough situations.” (Taylor Garrett, vice president, White Cap)

“A counter-intuitive method that works.” (Jay Goyal, CEO, SumOpti)

About the book:

When it comes to delivering a pitch, Oren Klaff has unparalleled credentials. Over the past 13 years, he has used his one-of-a-kind method to raise more than $400 million—and now, for the first time, he describes his formula to help you deliver a winning pitch in any business situation.

Whether you're selling ideas to investors, pitching a client for new business, or even negotiating for a higher salary, Pitch Anything will transform the way you position your ideas.

According to Klaff, creating and presenting a great pitch isn't an art—it's a simple science. Applying the latest findings in the field of neuroeconomics, while sharing eye-opening stories of his method in action, Klaff describes how the brain makes decisions and responds to pitches. With this information, you'll remain in complete control of every stage of the pitch process.

Pitch Anything introduces the exclusive STRONG method of pitching, which can be put to use immediately:

  • Setting the frame
  • Telling the story
  • Revealing the intrigue
  • Offering the prize
  • Nailing the hook point
  • Getting a decision

One truly great pitch can improve your career, make you a lot of money—and even change your life. Success is dependent on the method you use, not how hard you try. “Better method, more money,” Klaff says. “Much better method, much more money.” Klaff is the best in the business because his method is much better than anyone else's. And now it's yours.

Apply the tactics and strategies outlined in Pitch Anything to engage and persuade your audience—and you'll have more funding and support than you ever thought possible.

Please note: This is an historical recording. The audio quality represents the technology of the time when it was produced.

©2014 Oren Klaff (P)2011 McGraw Hill-Ascent Audio

Das könnte dir auch gefallen

Das sagen andere Hörer zu Pitch Anything

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    7
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    4
  • 4 Sterne
    3
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Die Henkersmahlzeit für jeden Vertriebler

Eine Pflichtlektüre für jeden!
Oren pitched sein Buch auf so geniale Weise.... ich bin sprachlos!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    2 out of 5 stars

psychologically oriented

This is not the practical book I thought it was. It goes mostly into psychology. As a beginner I don't want to hear about all the ways others psychologically block you. That comes with experience. I was just looking for practical ways to have a good pitch. A good marketing analysis. basic requirements and how to get them. Not next level stuff that might or might not be true based on studies.
I think investors are dying to find an amazing idea. They are not holding up forts and worrying about danger. They are curious and looking. You don't convince by looking at minutes and psychological tricks. You look at the information you need to pass on in a few minutes that they need to know. And since those are smart businessmen, they are aware that pitching is hard. If the idea has good potential and you did your research and you told a story, you've good chances.
for beginners, you have complicated the problem.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.