Likeable Social Media (Third Edition) Titelbild

Likeable Social Media (Third Edition)

How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, & Be Generally Amazing on All Social Networks That Matter

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Likeable Social Media (Third Edition)

Von: Dave Kerpen, Michelle Greenbaum, Rob Berk
Gesprochen von: Marlin May
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Über diesen Titel

Harness the power of social media to attract new customers and transform your business! More than three billion people are now on social media. If you're not in the social media marketing game, you're not in the game at all. From one of the world's leading figures in the world of social media marketing, Likeable Social Media reveals everything you need to know about building your brand and attracting and retaining loyal customers through smart, savvy social media engagement.

This updated edition of the best-selling classic is packed with expert advice and new case studies that demonstrate the latest best practices. You'll find critical information about new and relevant social media platforms, such as Snapchat, along with updated tools, and tactics around video, mobile, paid media, and data; and need-to-know insights into existing platforms/content, including Instagram, LinkedIn, and Facebook stories.

Likeable Social Media shows you how to:

  • Engage customers and crowdsource innovation online
  • Create content that resonates with consumers and provides value
  • Integrate social media into the entire customer experience
  • Effectively deal with criticism and negative feedback on social media
  • Grow your audience across social channels
  • And much more
©2019 Dave Kerpen (P)2019 McGraw Hill-Ascent Audio
Inhaltserstellung & Soziale Medien
Noch keine Rezensionen vorhanden