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It Doesn’t Have to Be Crazy at Work
- Gesprochen von: Eileen Stevens
- Spieldauer: 3 Std. und 18 Min.
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Inhaltsangabe
Jason Fried and David Heinemeier Hansson, the authors of the New York Times best seller Rework, are back with a manifesto to combat all your modern workplace worries and fears.
It Doesn’t Have to Be Crazy at Work is a direct successor to Rework, the instant best seller that showed listeners a new path to working effectively. Now Fried and Heinemeier Hansson have returned with a new strategy for the ideal company culture - what they call 'the calm company'. It is a direct attack on the chaos, anxiety and stress that plague millions of workplaces and billions of people working their day jobs.
Working to breaking point with long hours, excessive business, and a lack of sleep have become a badge of honour for many people these days, when it should be a mark of stupidity. This isn’t just a problem for large organisations; individuals, contractors and solopreneurs are burning themselves out in the very same way. As the authors reveal, the answer isn’t more hours. Rather, it’s less waste and fewer things that induce distraction, always-on anxiety and stress.
It is time to stop celebrating crazy and start celebrating calm.
Kritikerstimmen
!This book is funny, well written and iconoclastic and by far the best thing on management published this year." (The Economist)
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Das sagen andere Hörer zu It Doesn’t Have to Be Crazy at Work
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Sprecher
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Geschichte
- Christian
- 22.01.2023
Wirklich sehr gut
Es beschreibt so ziemlich alles, was bei meiner alten Firma falsch gelaufen ist. Ich kann das wirklich sehr weiter empfehlen, da hier viele gute Beispiele gegeben werden, wie man es besser machen kann.
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Gesamt
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Sprecher
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Geschichte
- Wolfgang Töchterle
- 09.09.2019
One of the best books on entrepreneurship I‘ve ever read
I learned how to make the right choices to keep business a success and at the same time having a life!
Should be read by anyone who‘s stressed out not having time for his or her family by maybe not thinking outside the box. A book packed with pragmatic, proven solutions for your business and yourself.
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Sprecher
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Geschichte
- A Kraus
- 30.07.2019
Basecamp Werbung?
Ich teile die Meinung der anderen Rezensenten leider nicht. Bedauerlicherweise habe ich es nicht bis über das 7. Kapitel hinaus geschafft. Sollte ich mich irren, bedauere ich es sehr, eine schlechte Rezension gegeben zu haben, aber bis zum 7. Kapitel gleicht das Hören meiner Meinung nach einer Werbeveranstaltung. Schade!
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Sprecher
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Geschichte
- EK
- 29.12.2018
Interessante Ansätze für Unternehmer
Es ist ein sehr interessanter Konzept und gibt viele Inputs zum nachdenken über das Thema „Unternehmenskultur“.
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Sprecher
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Geschichte
- simon LE
- 13.11.2018
Großartiges Buch, das alles verändert
Dieses Buch zeigt mutig eine komplett neue Sichtweise auf die Art und Weise, wie Unternehmen funktionieren und Mitarbeiter behandelt werden, aber auch Führungskräfte Entscheidungen treffen können, wenn sie nur den Mut haben. Unbedingt lesenswert für Angestellte, Führungskräfte und Unternehmer.
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Sprecher
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Geschichte
- T. Erdmann
- 08.11.2018
Almost like a meditation
I listened to the book mostly during breakfast before going to work. Striking contrast betweeen the ideas pomoted and what happens one hour later in office .. A lot of good, sensible points, mixed with some that are probably more on the utopic side, and based on the fact that Basecamp also had its fair share of luck. But overall, I think 2/3 of recommendations are likely applicable for everyone who wants to.