Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Education for Thinking Titelbild

Education for Thinking

Von: Deanna Kuhn
Gesprochen von: Cira Larkin
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

What do we want schools to accomplish? The only defensible answer, Deanna Kuhn argues, is that they should teach students to use their minds well, in school and beyond.

Bringing insights from research in developmental psychology to pedagogy, Kuhn maintains that inquiry and argument should be at the center of a "thinking curriculum" - a curriculum that makes sense to students as well as to teachers and develops the skills and values needed for lifelong learning. We have only a brief window of opportunity in children's lives to gain (or lose) their trust that the things we ask them to do in school are worth doing. Activities centered on inquiry and argument - such as identifying features that affect the success of a music club catalog or discussing difficult issues like capital punishment - allow students to appreciate their power and utility as they engage in them.

Most of what students do in schools today simply does not have this quality. Inquiry and argument do. They are education for life, not simply more school, and they offer a unifying purpose for compulsory schooling as it serves an ever more diverse and challenging population.

The book is published by Harvard University Press.

©2005 The President and Fellows of Harvard College (P)2013 Redwood Audiobooks

Kritikerstimmen

"Deanna Kuhn's 'inquiry and argument curriculum' has transformed the lives of our middle schoolers, who are typical of students in any urban public school. The students become engaged and find personal meaning in their schoolwork in a way that's new to them and to us. I hope this bold and original proposal will change American education." (Gardner Dunnan, Associate Provost for Special Projects, Columbia University)
"In the best tradition of John Dewey and Jerome Bruner, Deanna Kuhn has authored a thoughtful, thought-provoking, and empirically-grounded essay on the centrality of argument and inquiry in all education." (Howard Gardner, Hobbs Professor of Education and Cognition, Harvard Graduate School of Education)

Das sagen andere Hörer zu Education for Thinking

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.