Kostenlos im Probemonat

  • Chief Marketing Officers at Work

  • Von: Josh Steimle
  • Gesprochen von: DJ Holte
  • Spieldauer: 13 Std. und 19 Min.
  • 3,0 out of 5 stars (2 Bewertungen)

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
Für 25,95 € kaufen

Für 25,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    This book contains 29 exclusive, in-depth interviews with chief marketing officers like Jeff Jones of Target, Linda Boff of GE, Brian Kenny of the Harvard Business School, Trish Mueller of The Home Depot, and Seth Farbman of Spotify.

    This book provides a fly-on-the-wall perspective on what it's like to be a CMO and will help C-level executives, agency owners, marketing team members, and others who interface and collaborate with marketing departments to understand how marketing drives growth at both startup and enterprise levels, and how marketing has moved from art to science. Trends in digital marketing, analytics, and marketing automation have pushed marketing to adopt data-driven approaches that would make a CFO's head swim. Marketing increasingly overlaps with business functions that were previously viewed as separate and distinct like sales, HR and recruiting, customer service, operations, and technology. This change in the status quo requires individuals in these roles to better understand how marketing works and how it can help them achieve their objectives, and the interviews in this book deliver those insights.

    ©2016 Apress (P)2016 Joshua J Steimle

    Das könnte dir auch gefallen

    Weitere Titel des Autors

    Das sagen andere Hörer zu Chief Marketing Officers at Work

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      1
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      1
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      1
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen