Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Brands and Bulls**t.

  • Excel at the Former and Avoid the Latter. A Branding Primer for Millennial Marketers in a Digital Age.
  • Von: Bernhard Schroeder
  • Gesprochen von: Bernhard Schroeder, Sean Pratt
  • Spieldauer: 6 Std. und 12 Min.
  • 4,8 out of 5 stars (4 Bewertungen)
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Brands and Bulls**t. Titelbild

Brands and Bulls**t.

Von: Bernhard Schroeder
Gesprochen von: Bernhard Schroeder, Sean Pratt
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

As a digital marketer, are you marketing banner ads or building brands? Do you even know what a brand decision tree or a category ladder is? Probably not. Well, it's not your fault. You most likely grew up inside of a digital marketing environment. You had no brand mentor. However, your future career success depends on your ability to grow from being a digital marketer to becoming a brand expert.

Brands and Bulls**t. strips away the mystery of branding and gives you a branding primer necessary for every digital marketer. This new branding audiobook offers you the insight and tools to learn how to excel at marketing strategy and branding. It is filled with over 20 years of expertise working with some of the best brands and branding experts in the world. Add wisdom, knowledge and value to your marketing career. This audiobook will help you:

  • Understand what branding in a digital world really means
  • Learn how to create a powerful brand that creates a customer "feeling"
  • Create specific brand strategies that really work in the marketplace
  • Review 10 possible brand strategies and understand their potential
  • Understand how positioning and category ladders work and why
  • Utilize tools like brand decision trees to simplify complex brand choices
  • Create a branding strategy for a client or company that targets a blue ocean
  • Begin to comprehend the new four P's of marketing and their impact
  • Learn how to quickly create a brand plan with the BrandPlanr

Whether you work at a brand or work in an agency, you need to understand exactly how to build and lead a brand. You need to believe that to be a great marketer, you just need more branding insight and tools. And you definitely need to understand the difference between branding and bulls**t. Achieve the marketing career you deserve. This is the branding primer every digital marketer has been waiting for. Enjoy.

©2017 Bernhard Schroeder (P)2017 Gildan Media LLC

Das könnte dir auch gefallen

Das sagen andere Hörer zu Brands and Bulls**t.

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    3
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.