Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Summary of Eric Ries' The Lean Startup Titelbild

Summary of Eric Ries' The Lean Startup

Von: Sumoreads
Gesprochen von: Michael London Anglado
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 4,95 € kaufen

Für 4,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Please note: This is a summary, analysis, and review of the book and not the original book.

In his invaluable guide to new product development, The Lean Startup, Eric Ries offers unconventional wisdom about the correct way to bring a product to market using the lean methodology - whether you are a startup with two employees, or a division of a huge multinational corporation.

This Sumoreads summary and analysis offers supplementary material to The Lean Startup to help you distill the key takeaways, review the book's content, and further understand the writing style and overall themes from an editorial perspective. Whether you'd like to deepen your understanding, refresh your memory, or simply decide whether or not this book is for you, Sumoreads summary and analysis is here to help. Absorb everything you need to know in under 20 minutes!

What does this Sumoreads summary and analysis include?

  • An executive summary of the original book
  • Editorial review
  • Key takeaways and analysis from each section
  • A short bio of the the author

Original book summary overview:

Eric Ries' The Lean Startup argues against waiting to launch the perfect product in today’s uncertain market. Ries contends that to minimize waste (in lost capital, duplicated efforts, and products no one wants), startups have to discard any activity that does not contribute to learning and make extensive interactions with their customers from day one: introduce products with minimum viable features to the market, use customer reactions and behaviors to gauge value and growth prospects, run multiple experiments and iterate, and then re-launch. Anyone creating new products for an untested market - whether at a startup or a large, established company - will find this book an invaluable guide.

©2017 Sumoreads (P)2018 Sumoreads

Das sagen andere Hörer zu Summary of Eric Ries' The Lean Startup

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.