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  • No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)

  • No B.S. Series
  • Von: Dan S. Kennedy, Kim Walsh Phillips
  • Gesprochen von: James Romick
  • Spieldauer: 7 Std. und 31 Min.
  • 4,5 out of 5 stars (4 Bewertungen)
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No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition) Titelbild

No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)

Von: Dan S. Kennedy, Kim Walsh Phillips
Gesprochen von: James Romick
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Inhaltsangabe

Simply broadcasting a message to millions by social media accomplishes little for most businesses. Dan S. Kennedy and Kim Walsh Phillips are here to tell it like it is: If you're not focusing on converting social media traffic into sales, you might as well set your money on fire.  

Kennedy and Walsh Phillips teach you the customer-getting, sales-boosting direct-response strategies you must employ with every social media campaign so you can stop accepting non-monetizable "likes" and "shares" as a return on your time. You'll learn: six direct-response principles that must be applied to social media marketing; the most powerful marketing tactic (per Google); how to get riches with niches and become a magnet to your customers; the monetizing magic of crafting effective emails; the number-one way to prevent wasted marketing dollars; five ways to grow your list for free (before spending a dime on advertising); how to turn passive content into an active conversion tool; how to create raving fans who introduce you to their networks; how to turn niches into riches, laser in on your perfect prospects, and ignore the "tire kickers"; and how to harness the biggest secret in social media - offline.  

Discover the principles behind successful marketing campaigns and start making dollars and cents out of your social media strategy.

©2020 Entrepreneur Media, Inc. (P)2020 Gildan Media

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Ganz ok, aber hätte viel besser sein können

Das 'normale' No BS Guide to Direct Response von DK ist deutlich besser. Hier wurde der Versuch unternommen, Social Media mit abzubilden - allerdings wurden viele der Prinzipien in den Beispielen nicht richtig übertragen. das Buch ist zu 70% eher ein how to für Social Media Einsteiger. Dennoch: als Wiederholung ganz ok. Repetition is the mother of skill!

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