Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12
- 14 Teaching Practices for Enhancing Learning
- Gesprochen von: Marlin May
- Spieldauer: 11 Std. und 24 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
2,95 €/Monat für 3 Monate
Für 23,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
A thinking student is an engaged student.
Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide
- Provides the what, why, and how of each practice
- Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking
- Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started
Das könnte dir auch gefallen
Das sagen andere Hörer zu Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Sebastian Berg
- 23.08.2023
Game changer for mathematical education
Read / hear it.
Learn from it.
Change the way you teach mathematics.
This is a real game changer because Peter Liljedahl starts by asking all the right questions why so many maths students don't succeed inspite of well-thought-out lessons by great maths teachers and he than gives plausible and realistic solutions for all those questions with his laborious and well organized research.
I have to admit that the book from Peter Liljedahl really seems to be a realistic guide to bring the ideas and goals to life that I developed from reading/hearing almost every Visible Learning Book from John Hattie.
I'll be starting with my thinking classroom this September. It's gonna be a wild ride.
Greetings from Germany!
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.
1 Person fand das hilfreich