Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Brand Universe: A Big Idea Marketing Strategy Titelbild

Brand Universe: A Big Idea Marketing Strategy

Von: Jerry Bader
Gesprochen von: Charles King
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

It’s not what you know that counts; it’s what you need to know. Today analytics rule, and that approach may be just fine for some businesses; but as seemingly rational as number crunching may appear, it only tells you part of the story, and that can be misleading. Statistical analysis can tell you what people did, but it can’t tell you why; and it doesn’t tell you what they would have done if presented with an alternative. Even A-B testing won’t provide the answer to why people did what they did. What gets lost in a mountain of data is markets are an audience, and audiences consist of people not numbers. It doesn’t matter if you sell a product, service, or idea, answering the question why people should care about you, or what you sell, is critical to your success. The ability to connect to people on a human level is what marketing is all about. In short, marketing is a people problem, and you won’t find the solution on a spreadsheet.

In today’s highly competitive online marketplace with so many businesses selling the same, similar, or substitute offerings, the battle for competitive advantage is being fought on the brand-marketing front. Creating a brand universe allows you the freedom to be innovative in your communication efforts; it separates you from copycat marketers and price-cutting vultures intent on profiting from your hard work. In “What’s the Big Idea?” we approached the problem from a big idea perspective, because a big idea is how you differentiate yourself from the competition. But having a big idea will only be of benefit if it is implemented properly. Brand Universe provides the roadmap you need to implement your big idea and tell your brand story.

©2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 Jerry Bader (P)2019 Jerry Bader

Das sagen andere Hörer zu Brand Universe: A Big Idea Marketing Strategy

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.