Ergebnis Anbieter "Random House Audio" in Marketing & Vertrieb
-
-
The Voltage Effect
- How to Make Good Ideas Great and Great Ideas Scale
- Von: John A. List
- Gesprochen von: Will Damron
- Spieldauer: 8 Std. und 26 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Translating an idea into widespread impact, says University of Chicago economist John A. List, depends on one thing only: whether it can achieve “high voltage”—the ability to be replicated at scale. In The Voltage Effect, List explains that scalable ideas share a common set of attributes, while any number of attributes can doom an unscalable idea. Drawing on his original research, as well as fascinating examples from the realms of business, policymaking, education, and public health, he identifies five measurable vital signs that a scalable idea must possess.
-
The Voltage Effect
- How to Make Good Ideas Great and Great Ideas Scale
- Gesprochen von: Will Damron
- Spieldauer: 8 Std. und 26 Min.
- Erscheinungsdatum: 01.02.2022
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 28,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 28,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Start with No
- The Negotiating Tools that the Pros Don't Want You to Know
- Von: Jim Camp
- Gesprochen von: Robert Jordan
- Spieldauer: 7 Std. und 58 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
For years now, win-win has been the paradigm for business negotiation. But today, win-win is just the seductive mantra used by the toughest negotiators to get the other side to compromise unnecessarily, early, and often. Win-win negotiations play to your emotions and take advantage of your instinct and desire to make the deal. Start with No introduces a system of decision-based negotiation that teaches you how to understand and control these emotions.
-
-
Best book I read in a long time
- Von Anonymer Hörer Am hilfreichsten 01.03.2024
-
Start with No
- The Negotiating Tools that the Pros Don't Want You to Know
- Gesprochen von: Robert Jordan
- Spieldauer: 7 Std. und 58 Min.
- Erscheinungsdatum: 29.09.2020
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 24,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 24,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Greatest Salesman in the World
- Von: Og Mandino
- Gesprochen von: Mark Bramhall
- Spieldauer: 2 Std. und 33 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
The runaway bestseller with more than four million copies in print! You too can change your life with the priceless wisdom of ten ancient scrolls handed down for thousands of years.
-
The Greatest Salesman in the World
- Gesprochen von: Mark Bramhall
- Serie: The Greatest Salesman in the World, Titel 1
- Spieldauer: 2 Std. und 33 Min.
- Erscheinungsdatum: 01.11.2016
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 11,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 11,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Fifth Discipline
- The Art and Practice of the Learning Organization
- Von: Peter M. Senge
- Gesprochen von: Peter M. Senge
- Spieldauer: 4 Std. und 18 Min.
- Gekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Peter Senge's groundbreaking ideas on building organizations have made him a household name among corporate managers. His theories help businesses to clarify their goals, to defy the odds, to more clearly understand threats, and to recognize new opportunities. He introduces managers to a new source of competitive advantage, and offers a marvelously empowering approach to work.
-
-
Great impulses for system thinking
- Von J. R. Am hilfreichsten 30.04.2022
-
The Fifth Discipline
- The Art and Practice of the Learning Organization
- Gesprochen von: Peter M. Senge
- Spieldauer: 4 Std. und 18 Min.
- Erscheinungsdatum: 08.03.2002
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 21,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 21,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Hacking Growth
- How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
- Von: Sean Ellis, Morgan Brown
- Gesprochen von: Sean Ellis, Morgan Brown
- Spieldauer: 10 Std. und 43 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
An accessible and practical toolkit that teams and companies in all industries can use to increase their customer base and market share, this book walks listeners through the process of creating and executing their own custom-made growth hacking strategy. It is a must listen for any marketer, entrepreneur, innovator or manager looking to replace wasteful big bets and "spaghetti-on-the-wall" approaches with more consistent, replicable, cost-effective, and data-driven results.
-
-
Dissappointing
- Von Maarten Am hilfreichsten 08.11.2017
-
Hacking Growth
- How Today's Fastest-Growing Companies Drive Breakout Success
- Gesprochen von: Sean Ellis, Morgan Brown
- Spieldauer: 10 Std. und 43 Min.
- Erscheinungsdatum: 25.04.2017
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 30,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 30,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Stumbling on Happiness
- Von: Daniel Gilbert
- Gesprochen von: Daniel Gilbert
- Spieldauer: 7 Std. und 26 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
A smart and funny book by a prominent Harvard psychologist, which uses groundbreaking research and (often hilarious) anecdotes to show us why we’re so lousy at predicting what will make us happy–and what we can do about it. Most of us spend our lives steering ourselves toward the best of all possible futures, only to find that tomorrow rarely turns out as we had expected. Why? As Harvard psychologist Daniel Gilbert explains, when people try to imagine what the future will hold, they make some basic and consistent mistakes.
-
-
Insightful, funny & well narrated - Made me think!
- Von not relevant Am hilfreichsten 21.10.2014
-
Stumbling on Happiness
- Gesprochen von: Daniel Gilbert
- Spieldauer: 7 Std. und 26 Min.
- Erscheinungsdatum: 27.04.2006
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 21,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 21,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Story or Die
- How to Use Brain Science to Engage, Persuade, and Change Minds in Business and in Life
- Von: Lisa Cron
- Gesprochen von: Katie Koster
- Spieldauer: 9 Std. und 12 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Story isn't just one way to persuade. It's the way. It's built into the architecture of the brain, and has been since early humans gathered around the camp fire, trying to figure out how to outsmart the lion next door. In Story or Die, story coach Lisa Cron sets out to decode the power of story, first by examining how the brain processes information, translates it into narrative, and then guards it as if your life depends on it.
-
-
No book has the right to be this perfect.
- Von Frank Burkhard Am hilfreichsten 08.06.2022
-
Story or Die
- How to Use Brain Science to Engage, Persuade, and Change Minds in Business and in Life
- Gesprochen von: Katie Koster
- Spieldauer: 9 Std. und 12 Min.
- Erscheinungsdatum: 02.03.2021
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 28,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 28,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Attention Merchants
- The Epic Scramble to Get Inside Our Heads
- Von: Tim Wu
- Gesprochen von: Marc Cashman
- Spieldauer: 15 Std. und 26 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
In nearly every moment of our waking lives, we face a barrage of advertising enticements, branding efforts, sponsored social media, commercials, and other efforts to harvest our attention. Over the last century, few times or spaces have remained uncultivated by the "attention merchants", contributing to the distracted, unfocused tenor of our times. Tim Wu argues that this is not simply the byproduct of recent inventions, but the end result of more than a century's growth and expansion in the industries that feed on human attention.
-
The Attention Merchants
- The Epic Scramble to Get Inside Our Heads
- Gesprochen von: Marc Cashman
- Spieldauer: 15 Std. und 26 Min.
- Erscheinungsdatum: 18.10.2016
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 35,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 35,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Wisdom of Crowds
- Why the Many Are Smarter Than the Few and How Collective Wisdom Shapes Business, Economies, Societies and Nations
- Von: James Surowiecki
- Gesprochen von: Grover Gardner
- Spieldauer: 9 Std. und 29 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
In this endlessly fascinating book, New Yorker columnist James Surowiecki explores a deceptively simple idea that has profound implications: large groups of people are smarter than an elite few, no matter how brilliant. Groups are better at solving problems, fostering innovation, coming to wise decisions, even predicting the future.
-
The Wisdom of Crowds
- Why the Many Are Smarter Than the Few and How Collective Wisdom Shapes Business, Economies, Societies and Nations
- Gesprochen von: Grover Gardner
- Spieldauer: 9 Std. und 29 Min.
- Erscheinungsdatum: 19.05.2004
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 25,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 25,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Drunk Tank Pink
- And Other Unexpected Forces that Shape How We Think, Feel, and Behave
- Von: Adam Alter
- Gesprochen von: Tristan Morris
- Spieldauer: 7 Std. und 18 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Why are people named Kim, Kelly, and Ken more likely to donate to Hurricane Katrina victims than to Hurricane Rita victims? Are you really more likely to solve puzzles if you watch a light bulb illuminate? How did installing blue lights along a Japanese railway line halt rising crime and suicide rates? Can decorating your walls with the right artwork make you more honest? The human brain is fantastically complex, having engineered space travel and liberated nuclear energy, so it's no wonder that we resist the idea that we're deeply influenced by our surroundings.
-
-
Nett aber naja
- Von Peter Am hilfreichsten 09.10.2022
-
Drunk Tank Pink
- And Other Unexpected Forces that Shape How We Think, Feel, and Behave
- Gesprochen von: Tristan Morris
- Spieldauer: 7 Std. und 18 Min.
- Erscheinungsdatum: 21.03.2013
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 28,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 28,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Getting Naked
- A Business Fable About Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty
- Von: Patrick Lencioni
- Gesprochen von: Dan Woren
- Spieldauer: 4 Std. und 17 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Another extraordinary business fable from the New York Times best-selling author Patrick Lencioni. This new book in the popular Lencioni series shows what it takes to gain a real and lasting competitive edge.
-
-
Eye-opener for any consultant!
- Von Amazon Kunde Am hilfreichsten 04.11.2018
-
Getting Naked
- A Business Fable About Shedding the Three Fears That Sabotage Client Loyalty
- Gesprochen von: Dan Woren
- Spieldauer: 4 Std. und 17 Min.
- Erscheinungsdatum: 23.02.2010
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 21,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 21,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Buyology
- Truth and Lies About Why We Buy
- Von: Martin Lindstrom
- Gesprochen von: Don Leslie
- Spieldauer: 7 Std. und 22 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Based on the single largest neuromarketing study ever conducted, Buyology reveals surprising truths about what attracts our attention and captures our dollars.
-
-
Nicht so gut wie es sein sollte
- Von Luis Mienhardt Am hilfreichsten 24.03.2021
-
Buyology
- Truth and Lies About Why We Buy
- Gesprochen von: Don Leslie
- Spieldauer: 7 Std. und 22 Min.
- Erscheinungsdatum: 21.10.2008
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 24,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 24,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Wisdom of Crowds
- Why the Many Are Smarter Than the Few and How Collective Wisdom Shapes Business, Economies, Societies and Nations
- Von: James Surowiecki
- Gesprochen von: Erik Singer
- Spieldauer: 5 Std. und 53 Min.
- Gekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
In this endlessly fascinating book, New Yorker columnist James Surowiecki explores a deceptively simple idea that has profound implications: large groups of people are smarter than an elite few, no matter how brilliant. Groups are better at solving problems, fostering innovation, coming to wise decisions, even predicting the future.
-
-
Wieder ein Volltreffer...
- Von Chrissi Am hilfreichsten 24.07.2007
-
The Wisdom of Crowds
- Why the Many Are Smarter Than the Few and How Collective Wisdom Shapes Business, Economies, Societies and Nations
- Gesprochen von: Erik Singer
- Spieldauer: 5 Std. und 53 Min.
- Erscheinungsdatum: 20.05.2004
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 18,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 18,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Brandwashed
- Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy
- Von: Martin Lindstrom
- Gesprochen von: Dan Woren
- Spieldauer: 10 Std. und 40 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
From the bestselling author of Buyology comes a shocking insider’s look at how today’s global giants conspire to obscure the truth and manipulate our minds, all in service of persuading us to buy. Marketing visionary Martin Lindstrom has been on the front lines of the branding wars for over twenty years. Here, he turns the spotlight on his own industry, drawing on all he has witnessed behind closed doors, exposing for the first time the full extent of the psychological tricks and traps that companies devise to win our hard-earned dollars.
-
Brandwashed
- Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy
- Gesprochen von: Dan Woren
- Spieldauer: 10 Std. und 40 Min.
- Erscheinungsdatum: 20.09.2011
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 28,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 28,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Everything Is Obvious
- *Once You Know the Answer
- Von: Duncan J. Watts
- Gesprochen von: Duncan J. Watts
- Spieldauer: 8 Std. und 38 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Why is the Mona Lisa the most famous painting in the world? Why did Facebook succeed when other social networking sites failed? Did the surge in Iraq really lead to less violence? How much can CEO’s impact the performance of their companies? And does higher pay incentivize people to work hard? If you think the answers to these questions are a matter of common sense, think again.
-
Everything Is Obvious
- *Once You Know the Answer
- Gesprochen von: Duncan J. Watts
- Spieldauer: 8 Std. und 38 Min.
- Erscheinungsdatum: 29.03.2011
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 21,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 21,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Neuroscience of Selling
- Proven Sales Secrets to Win Over the Buyer's Heart and Mind (Ignite Reads)
- Von: John Asher
- Gesprochen von: David H. Lawrence XVII
- Spieldauer: 1 Std. und 48 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
A revolutionary way to discover real sales success and bring new value to your company! Sales is not just about logic and emotion. Extraordinary salespeople are top earners because they understand the deeper levels of the brain and how buyers think.
-
The Neuroscience of Selling
- Proven Sales Secrets to Win Over the Buyer's Heart and Mind (Ignite Reads)
- Gesprochen von: David H. Lawrence XVII
- Spieldauer: 1 Std. und 48 Min.
- Erscheinungsdatum: 26.01.2021
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 17,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 17,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
The Sea We Swim In
- How Stories Work in a Data-Driven World
- Von: Frank Rose
- Gesprochen von: Arthur Morey
- Spieldauer: 8 Std. und 11 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
In The Sea We Swim In, Frank Rose leads us to a new understanding of stories and their role in our lives. For decades, experts from many fields - psychologists, economists, advertising and marketing executives - failed to register the power of narrative. Scientists thought stories were frivolous. Economists were knee-deep in theory. Marketers just wanted to cut to the sales pitch. Yet stories, not reasoning, are the key to persuasion.
-
The Sea We Swim In
- How Stories Work in a Data-Driven World
- Gesprochen von: Arthur Morey
- Spieldauer: 8 Std. und 11 Min.
- Erscheinungsdatum: 29.06.2021
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 24,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 24,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Rubies in the Orchard
- How to Uncover the Hidden Gems in Your Business
- Von: Lynda Resnick, Francis Wilkinson
- Gesprochen von: Lynda Resnick
- Spieldauer: 4 Std. und 53 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
POM Wonderful. FIJI Water. Teleflora. The Franklin Mint. Lynda Resnick's marketing triumphs read like an encyclopedia of branding. She is the smartest and hardest-working marketing brain in the business - the kind of marketer who can sell "ice sculptures to Eskimos." But her brilliant ideas aren't simply the result of random inspiration; they're the products of a systematic approach to marketing that any company -- large or small -- can adapt to achieve success.
-
Rubies in the Orchard
- How to Uncover the Hidden Gems in Your Business
- Gesprochen von: Lynda Resnick
- Spieldauer: 4 Std. und 53 Min.
- Erscheinungsdatum: 17.02.2009
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 19,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 19,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies
- Von: Jim Stengel
- Gesprochen von: Marc Cashman
- Spieldauer: 10 Std. und 19 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
Ten years of research uncover the secret source of growth and profit...Those who center their business on improving people’s lives have a growth rate triple that of competitors and outperform the market by a huge margin. They dominate their categories, create new categories, and maximize profit in the long term. Pulling from a unique 10 year growth study involving 50,000 brands, Jim Stengel shows how the world's 50 best businesses have a cause and effect relationship between financial performance and their ability to connect.
-
Grow: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies
- Gesprochen von: Marc Cashman
- Spieldauer: 10 Std. und 19 Min.
- Erscheinungsdatum: 27.12.2011
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 28,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 28,95 € oder -1 Guthaben
-
-
-
Platform
- The Art and Science of Personal Branding
- Von: Cynthia Johnson
- Gesprochen von: Cynthia Johnson
- Spieldauer: 6 Std. und 34 Min.
- Ungekürztes
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
The indispensable guide to developing a personal brand, building an audience, and nurturing followers, by digital marketing thought-leader Cynthia Johnson.
-
-
Shallow content, little to do with personal brand
- Von Yazen Am hilfreichsten 01.03.2021
-
Platform
- The Art and Science of Personal Branding
- Gesprochen von: Cynthia Johnson
- Spieldauer: 6 Std. und 34 Min.
- Erscheinungsdatum: 05.02.2019
- Sprache: Englisch
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Leider können wir den Artikel nicht hinzufügen, da Ihr Warenkorb bereits seine Kapazität erreicht hat.Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmalDer Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
Bitte versuchen Sie es später noch einmal„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Regulärer Preis: 24,95 € oder -1 Guthaben
Verkaufspreis: 24,95 € oder -1 Guthaben
-