Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Written Communications: Being Heard and Understood Titelbild

Written Communications: Being Heard and Understood

Von: Professor Allison Friederichs Atkison, The Great Courses
Gesprochen von: Professor Allison Friederichs Atkison
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

We’ve all encountered bad writing at some point in our lives. We’ve possibly even authored some ourselves. And it’s pretty clear when writing is bad. Whether you’re writing business letters, memos, emails, reports, announcements, or some other professional communication, the pragmatic communicator can be far more effective than the multiloquent one.   

Because we are judged by our ability to communicate with direction, focus, and confidence - along with inspiration and empathy, no matter who you are and what your goal is - getting the right message across is absolutely essential to achieving your objectives.  

In the 12 rewarding lectures of Written Communications: Being Heard and Understood, Professor Allison Friederichs, associate teaching professor and the associate dean for academic affairs at the University of Denver, University College, will share the secrets to sharpening your written, oral, and interpersonal communications skills.   

Bringing plenty of humor and enthusiasm, along with dozens of tools, examples, and exercises, Professor Friederichs takes you through each component of writing a successful business communication - from picking the right words; to ensuring the grammar and punctuation are correct; to analyzing, crafting, and editing your message.  

Most important, she will show you how impactful communication isn’t about you: It’s about your reader. Once you understand your audience, she’ll show you how to target the message, make appropriate word choices, incorporate sound logic, and untangle complex syntax using a combination of examples and activities.

 PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio. 

©2020 The Great Courses (P)2020 The Teaching Company, LLC

Das sagen andere Hörer zu Written Communications: Being Heard and Understood

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.