Trust Me, I'm Lying Titelbild

Trust Me, I'm Lying

Confessions of a Media Manipulator

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Trust Me, I'm Lying

Von: Ryan Holiday
Gesprochen von: Ryan Holiday
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 16,95 € kaufen

Für 16,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

You've seen it all before. A malicious online rumor costs a company millions. A political sideshow derails the national news cycle and destroys a candidate. Some product or celebrity zooms from total obscurity to viral sensation. What you don't know is that someone is responsible for all this. Usually, someone like me.

I'm a media manipulator. In a world where blogs control and distort the news, my job is to control blogs-as much as any one person can.

In today's culture...
1) Blogs like Gawker, Buzzfeed and the Huffington Post drive the media agenda.
2) Bloggers are slaves to money, technology, and deadlines.
3) Manipulators wield these levers to shape everything you read, see and watch-online and off.

Why am I giving away these secrets? Because I'm tired of a world where blogs take indirect bribes, marketers help write the news, reckless journalists spread lies, and no one is accountable for any of it. I'm pulling back the curtain because I don't want anyone else to get blindsided.

I'm going to explain exactly how the media really works. What you choose to do with this information is up to you.
Inhaltserstellung & Soziale Medien Marketing & Vertrieb Medienwissenschaften Sozialwissenschaften

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Contagious Titelbild
Propaganda Titelbild
Essentialism Titelbild
The Laws of Human Nature Titelbild
Made to Stick Titelbild
The Courage to Be Disliked Titelbild
How to Listen with Intention: The Foundation of True Connection, Communication, and Relationships Titelbild
The Psychology of Money Titelbild
Feeling Good Titelbild
Power: Die 48 Gesetze der Macht Titelbild
The Scout Mindset Titelbild
How to Get Rich Titelbild
The Checklist Manifesto Titelbild
Moral Animal Titelbild
Right Thing, Right Now Titelbild
Thank You for Arguing, Third Edition Titelbild

Kritikerstimmen

"Ryan Holiday is part Machiavelli, part Ogilvy, and all results…this whiz kid is the secret weapon you've never heard of."
—Tim Ferriss, #1 New York Times bestselling author of The 4-Hour Workweek

“A playbook for the dark arts of exploiting the media”
—Robert Greene, author of The 48 Laws of Power

"This book will make online media giants very, very uncomfortable. "
— Drew Curtis, founder, Fark.com

“Ryan Holiday's brilliant exposé of the unreality of the Internet should be required reading for every thinker in America.”
— Edward Jay Epstein, author of The Big Picture


“The strategies Ryan created to exploit blogs drove sales of millions of my books and made me an internationally known name.” —Tucker Max, #1 New York Times bestselling author of I Hope They Serve Beer in Hell
“Ryan has a truly unique perspective on the seedy underbelly of digital culture.”
—Matt Mason, Director of Marketing, BitTorrent

“Behind my reputation as marketing genius there is Ryan Holiday, whom I consult often and has done more for my business than just about anyone.”
—Dov Charney, CEO and founder, American Apparel

"...an astonishing, disturbing book"

Financial Times


“In the world of the internet celebrity, Ryan Holiday is the smart and handsome type, like the Arthur Miller to the girl who uploads YouTube videos of herself naked and eating ice cream.”
—Ladygunn Magazine
"This is a dark book with an important warning to clients and PR people alike."

—Richard Edelman

"[Like] Upton Sinclair on the blogosphere."

—Tyler Cowen, MarginalRevolution.com

Alle Sterne
Am relevantesten
I love the insights provided in the book and the manual on how to do it in your own way.
Nevertheless, the author should have taken the opportunity of a professional speaker to give this book the needed extra.

Deep insights

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Ryan holiday also was a great narrator because he actually understood what he was talking about.

Listen to this book, but like actually do

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

I knew before, that the a lot of manipulation is going on through blogs and the media, but this book shows, that my knowledge was just the tip of the iceberg. The effect of snarks and rumors is astounding.

Wow

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.