Kostenlos im Probemonat

  • Thinking in New Boxes

  • A New Paradigm for Business Creativity
  • Von: Luc de Brabandere, Alan Iny
  • Gesprochen von: Alan Iny
  • Spieldauer: 11 Std. und 1 Min.
  • 4,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
Thinking in New Boxes Titelbild

Thinking in New Boxes

Von: Luc de Brabandere,Alan Iny
Gesprochen von: Alan Iny
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 24,95 € kaufen

Für 24,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    When BIC, manufacturer of disposable ballpoint pens, wanted to grow, it looked for an idea beyond introducing new sizes and ink colors. Someone suggested lighters. 

    Lighters? 

    With an idea that seemed crazy at first, that bright executive, instead of seeing BIC as a pen company - a business in the pen "box" - figured out that there was growth to be found in the disposable "box". And he was right. Now there are disposable BIC lighters, razors, even phones. The company opened its door to a host of opportunities. 

    It invented a new box. 

    Your business can, too. And simply thinking "out of the box" is not the answer. True ingenuity needs structure, hard analysis, and bold brainstorming. It needs to start thinking in new boxes - a revolutionary process for sustainable creativity from two strategic innovation experts from The Boston Consulting Group (BCG). 

    To make sense of the world, we all rely on assumptions, on models - on what Luc de Brabandere and Alan Iny call "boxes". If we are unaware of our boxes, they can blind us to risks and opportunities. 

    This innovative book challenges everything you thought you knew about business creativity by breaking creativity down into five steps:

    • Doubt everything: Challenge your current perspectives
    • Probe the possible. Explore options around you.
    • Diverge. Generate many new and exciting ideas, even if they seem absurd.
    • Converge. Evaluate and select the ideas that will drive breakthrough results.
    • Reevaluate. Relentlessly. No idea is a good idea forever. And did we mention Reevaluate? Relentlessly.

    Creativity is paramount if you are to thrive in a time of accelerating change. Replete with practical and potent creativity tools, and featuring fascinating case studies from BIC to Ford to Trader Joe’s, Thinking in New Boxes will help you and your company overcome missed opportunities and stay ahead of the curve. This book isn’t a simpleminded checklist. This is Thinking in New Boxes. And it will be fun. (We promise.)

    PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio. 

    ©2013 Luc De Brabandere and Alan Iny (P)2013 Random House Audio

    Das sagen andere Hörer zu Thinking in New Boxes

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 4 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 4 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      1
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen