(The) Healthcare Experience Matters Titelbild

(The) Healthcare Experience Matters

Separating Fact from Fiction About Omnichannel and Why It Does (Not) Matter for Life Sciences Companies

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

(The) Healthcare Experience Matters

Von: Jeff Rohwer
Gesprochen von: Jeff Rohwer
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

The first and only book written specifically for commercial leaders in the life sciences industry seeking to transform the experiences they build around patients, caregivers and healthcare professionals authored by industry veteran, Jeff Rohwer.

Life sciences companies deliver the most innovative, life changing products in the world. Period. And yet, when it comes to delivering impactful experiences built around patients and healthcare professionals that leverage omnichannel capabilities to commercialize these therapies, our industry struggles to transform (to put it diplomatically). Why? It's because we never took the time to properly educate ourselves on the basic building blocks of omnichannel capabilities and advanced concepts on customer-driven experiences that address stakeholder needs.

(The) Healthcare Experience Matters closes knowledge gaps through an approachable narrative focused business concepts intended to enlighten. Throughout this book, Jeff takes you on a journey from the fundamentals to advanced concepts. The first series of lessons focus on simple and clear definitions of terms such as omnichannel, the technology stack, audience segmentation, personalization, channel orchestration and measurement. These concepts are then brought to life through examples of what's possible. Lastly, Jeff outlines advanced principles to deliver customer experiences outlining necessary shifts in brand planning, operationalizing with agility and the role of AI to support the experience.

Through the power of storytelling, Jeff delivers clarity in an industry that is mired in complexity and confusion. The business need is clear. The technology is here. The data is in place. We even have AI built for healthcare to support the experience. There’s nothing new we need to invent to make the possible, possible. What’s missing is knowledge, experience and the will to do the thing that we say but rarely do - put the patient at the center of everything.

©2024 Jeff Rohwer (P)2024 Jeff Rohwer
Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden