Kostenlos im Probemonat

  • The Agile Marketer

  • Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage
  • Von: Roland Smart
  • Gesprochen von: Don Hagen
  • Spieldauer: 6 Std. und 31 Min.
  • 3,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Streame eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Flexibel pausieren oder jederzeit kündigen.
The Agile Marketer Titelbild

The Agile Marketer

Von: Roland Smart
Gesprochen von: Don Hagen
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 21,95 € kaufen

Für 21,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Amazon Prime und Audible Logo

Bist du Amazon Prime-Mitglied?

Audible 60 Tage kostenlos testen

    Inhaltsangabe

    The marketer's guide to modernizing platforms and practices.

    Marketing in the digital era is a whole new game: it's fundamentally about competing on the customer experience. Marketers must integrate a complex set of technologies to capture the customer's digital body language - and thereby deliver the right experiences, at the right times, via the right channels. This approach represents a formidable technological and practical challenge that few marketers have experience with.

    The methods that enable marketers to meet this challenge are emerging from an unexpected place: the world of software development. The Agile methodologies that once revolutionized software development are now revolutionizing marketing.

    Agile provides the foundation for alignment between the marketing and product management sides. It can unleash a whole array of new marketing opportunities for growth hacking as well as for "baking" marketing directly into your products or services. Beyond that, as a discipline it can serve as a bridge to strategic alignment, positioning the chief marketing officer alongside the chief product officer as the two primary drivers of the business.

    Written by a premier practitioner of modern marketing, this audiobook will provide you with:

    • Insights on the evolution of product development and management in the organization - and why marketing must partner with them in the new era
    • An understanding of Agile methods and their application to marketing
    • A plan for integrating Agile with your traditional methods
    • Tactics to drive alignment with product management
    • A pathway to becoming the steward of customer experience

    Rich with examples, case studies, and exercises drawn from the author's wide-ranging experience (from startups to a top global technology company), The Agile Marketer will help you transform marketing in your organization, in spirit and practice - and help realize its critical roles in product management and the customer experience.

    ©2016 Roland Smart (P)2017 Gildan Media LLC

    Das könnte dir auch gefallen

    Das sagen andere Hörer zu The Agile Marketer

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      1
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      1
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 3 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      1
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

    Es gibt noch keine Rezensionen