Rules to Break and Laws to Follow Titelbild

Rules to Break and Laws to Follow

How Your Business Can Beat the Crisis of Short-Termism

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Rules to Break and Laws to Follow

Von: Don Peppers, Martha Rogers Ph.D.
Gesprochen von: Don Peppers, Martha Rogers Ph.D.
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 25,95 € kaufen

Für 25,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

Rule #1: The best measure of success for your business is current sales and profit.
Rule # 2: With the right sales and marketing effort, you can always get more customers.
Rule # 3: Company value is created by offering differentiated products and services.

These three golden rules for running a successful business may look no more dangerous than ordinary common sense, but in truth they're deadly. With customers sharing their experiences electronically with millions of other customers, the technology of business has changed so radically that the old accepted wisdoms just don't work any more.

In Rules to Break and Laws to Follow, marketing gurus Don Peppers and Martha Rogers challenge you to break the rules and propose a whole new way of thinking about how to create real shareholder value in today's competitive environment, operating with today's technologies.

In this revolutionary guidebook, you'll discover the do's and don'ts that every company should follow in order to be successful and retain good customers. The book also presents the 12 Laws to Follow - guidelines to ensure that your business can surmount the Crisis of Short-Termism smothering so many businesses today. Throughout, Peppers and Rogers propose various proven tactics and strategies to help you earn and keep the trust of your customers.

©2008 Don Peppers (P)2008 Brilliance Audio
Erfolg im Beruf Management & Leadership Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden