Primed Titelbild

Primed

Five Election Narratives to Win Your Party's Nomination

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Primed

Von: Benedict Pringle
Gesprochen von: Mark Armstrong
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate. 3 Monate für 0,99 €/Monat, danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

Primed reveals the five underlying candidate narratives for winning a party’s nomination to stand in a general election. In fiction, the idea that there are a limited number of original basic plots and character archetypes is well known. In politics, it’s generally accepted that a brilliant narrative is a fundamental aspect of a persuasive election campaign. But nobody has developed a universal way of applying classic storytelling principles to primary election campaigns - until now.

Listeners are provided with a new framework that codifies successful primary election campaign narratives and helps candidates to develop their own election-winning stories. The framework draws on psychological and political marketing theory. It can be used across the political spectrum, in different geographies and at all levels of primary election.

The framework is demonstrated through case studies of the primary election campaigns of Hillary Clinton (2016), Donald Trump (2016), Bernie Sanders (2016), Pete Buttigieg (2020), Joe Biden (2020), David Cameron (2005), Jeremy Corbyn (2015), Boris Johnson (2019), Lisa Nandy (2020) and Liz Truss (2022).

Primary election campaigns are more important to political professionals than general election campaigns. You need to win the primary first to have a shot at the general election. Don’t go into a primary election unprepared. Get Primed.

©2023 Benedict Pringle (P)2023 Benedict Pringle
Politik & Regierungen
Noch keine Rezensionen vorhanden