Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • HBR's 10 Must Reads 2023

  • The Definitive Management Ideas of the Year from Harvard Business Review (With Bonus Article "Persuading the Unpersuadable" by Adam Grant)
  • Von: Harvard Business Review
  • Gesprochen von: Mike Lenz, Rachel Perry
  • Spieldauer: 6 Std. und 16 Min.
Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
HBR's 10 Must Reads 2023 Titelbild

HBR's 10 Must Reads 2023

Von: Harvard Business Review
Gesprochen von: Mike Lenz, Rachel Perry
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Diese Titel könnten dich auch interessieren

HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself (With Bonus Article "How Will You Measure Your Life?" by Clayton M. Christensen) Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2 Titelbild
Hidden Potential Titelbild
HBR's 10 Must Reads on Change Management (Including Featured Article "Leading Change," by John P. Kotter) Titelbild
HBR at 100 Titelbild
Think Again Titelbild
HBR's 10 Must Reads on AI (With Bonus Article "How to Win with Machine Learning" by Ajay Agrawal, Joshua Gans, and Avi Goldfarb) Titelbild
The Coaching Habit Titelbild
Leaders Eat Last Titelbild
Think Again - Die Kraft des flexiblen Denkens Titelbild
Talking to Strangers Titelbild
Trillion Dollar Coach Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Build Titelbild
Why We Sleep Titelbild
Start with Why Titelbild

Inhaltsangabe

We've reviewed the ideas, insights, and best practices from the past year of Harvard Business Review to keep you up to date on the most cutting-edge, influential thinking driving business today. With authors from Francesca Gino to Adam Grant and company examples from Pfizer to Microsoft, this volume brings the most current and important management conversations right to your fingertips.

This book will inspire you to: adopt the best practices for creating a truly flexible workplace; refocus your strategy to prioritize the few initiatives with the greatest potential impact; navigate the challenges of role transitions—and learn how those in changing roles can get up to speed faster; implement diversity training that will help employees overcome bias and commit to improvement; overcome roadblocks during the innovation process so rapid experimentation will pay off; and lead with a commitment to sustainability.

This collection of articles includes "The Future of Flexibility at Work," by Ellen Ernst Kossek, Patricia Gettings, and Kaumudi Misra; "Eliminate Strategic Overload," by Felix Oberholzer-Gee; "Drive Innovation with Better Decision-Making," by Linda A. Hill, Emily Tedards, and Taran Swan; "Unconscious Bias Training that Works," by Francesca Gino and Katherine Coffman; and more.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio

Das sagen andere Hörer zu HBR's 10 Must Reads 2023

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.