Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
HBR's 10 Must Reads on Innovation Hörbuch

HBR's 10 Must Reads on Innovation

Regulärer Preis:21,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

New from the best-selling HBR's 10 Must Reads series.

To innovate profitably, you need more than just creativity. Do you have what it takes?

If you listen to nothing else on inspiring and executing innovation, listen to these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you innovate effectively.

Leading experts such as Clayton Christensen, Peter Drucker, and Rosabeth Moss Kanter provide the insights and advice you need to:

  • Decide which ideas are worth pursuing
  • Innovate through the front lines - not just from the top
  • Adapt innovations from the developing world to wealthier markets
  • Tweak new ventures along the way using discovery-driven planning
  • Tailor your efforts to meet customers' most pressing needs
  • Avoid classic pitfalls such as stifling innovation with rigid processes

Looking for more Must Read articles from Harvard Business Review? Check out these titles in the popular series:

  • HBR's 10 Must Reads: The Essentials
  • HBR's 10 Must Reads on Communication
  • HBR's 10 Must Reads on Collaboration
  • HBR's 10 Must Reads on Leadership
  • HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions
  • HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself
  • HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing
  • HBR's 10 Must Reads on Teams

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.

Download the accompanying reference guide.

©2013 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2015 Audible, Inc.

Hörerrezensionen

Bewertung

3.4 (5 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (2)
3 Sterne
 (3)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Gesamt
3.0 (3 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (3)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Geschichte
3.8 (4 )
5 Sterne
 (1)
4 Sterne
 (1)
3 Sterne
 (2)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Sprecher
Sortiert nach:
  •  
    01.05.2017
    01.05.2017
    Mal mit
    „hilfreich“
    bewertet
    1
    Bewertungen
    Rezensionen
    11
    11
    Mir folgen
    Ich folge
    0
    0
    Gesamt
    Sprecher
    "Gut, aber etwas zu viel Input für ein Hörbuch."

    Für ein Hörbuch ist es doch zu viel Input meiner Meinung nach und bedarf hoher Konzentration. Die Auswahl der Artikel und die Zusammenfassung ist jedoch sehr gut.

    0 von 0 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.