Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
HBR Audiomagazin

HBR: Ending The War Between Sales and Marketing

Regulärer Preis:2,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

Sales departments tend to believe that marketers are out of touch with what's really going on in the marketplace. Marketing people, in turn, believe the sales force is myopic - too focused on individual customer experiences, insufficiently aware of the larger market, and blind to the future. In short, each group undervalues the other's contributions. Both stumble (and organizational performance suffers) when they are out of sync. Yet, few firms seem to make serious overtures toward analyzing and enhancing the relationship between these two critical functions.

- From the July/August 2006 special Sales issue of Harvard Business Review.

Want more Harvard Business Review?
Subscribe for one month or 12 months.
Get the latest issue.
Check out the complete archive.

©2006 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved; (P)2006 Audible Inc.

Hörerrezensionen

Bewertung

4.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (1)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Gesamt
4.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (1)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Geschichte
4.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (1)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Sprecher


Leider liegen hier noch keine Rezensionen vor.

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.