Content-Free Marketing Titelbild

Content-Free Marketing

How Marketers Got Duped into Saying Nothing, Everywhere (And Why It Is a Legendary Opportunity)

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 1.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible Premium Mitgliedshaft für nur 0,99 € pro Monat. Dazu erhältst du ein Bonusguthaben von 15 € für Audible.de. Du wirst per Mail benachrichtigt.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Content-Free Marketing

Von: Category Pirates, Nicolas Cole, Eddie Yoon, Christopher Lochhead
Gesprochen von: Jason DeFillippo
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 1.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 4,95 € kaufen

Für 4,95 € kaufen

ZEITLICH BEGRENZTES ANGEBOT. Nur 0,99 € pro Monat für die ersten 3 Monate + 15 € Audible-Guthaben. Danach 9,95 €/Monat. Bedingungen gelten. Jetzt starten.

Über diesen Titel

The content marketing category is a $400 billion industry.

And it’s estimated that by 2024, the content marketing industry will grow by another $270 billion, bringing the grand total to nearly $700 billion. But how much of the content being created (especially by enterprise companies and B2C companies) is actually worth reading? The truth is, most of it isn't. Which means the content marketing industry has unknowingly turned itself into a Content Marketing Industrial Complex—where "more content" as a strategy continues to yield results with exponentially diminishing returns.

The Category Pirates—Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and Nicolas Cole—call this Content-Free Marketing: The Art Of Saying Nothing, Everywhere. And explain why marketers like Gary Vaynerchuk, Grant Cardone, Tai Lopez, and other "personal branding experts" who champion Content-Free Marketing strategies have misinformed an entire education of marketers, entrepreneurs, executives, and even investors.

In this “mini-book” you will learn:

  • Why "free" content marketing is never really free (and how "more content" as a strategy actually can hurt your chances of winning over customers).
  • Obvious Lie Marketing, and how "jab, jab, jab, right hook" social media marketing approaches have unknowingly trained marketers to believe "pretending" to care is a "best practice."
  • The three Big Content Marketing Lies—and why your personal story and your company's story are not what matter to customers.
  • Why so few entrepreneurs, executives, and marketers ever truly become industry thought leaders (and what holds them back from writing and creating content that truly moves the world).
  • And more.

Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this “mini-book” is a rally cry for the marketing world to sober up and stop mindlessly puking out "more content"—and instead think hard about how to present new and different thinking.

©2021 Category Pirates (P)2022 Category Pirates
Marketing & Vertrieb
Noch keine Rezensionen vorhanden