Chief Customer Officer 2.0 Titelbild

Chief Customer Officer 2.0

How to Build Your Customer-Driven Growth Engine

Reinhören
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen.
Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für die ersten drei Monate erhältst du die Audible-Mitgliedschaft für nur 0,99 € pro Monat.
Pro Monat bekommst du ein Guthaben für einen beliebigen Titel aus unserem gesamten Premium-Angebot. Dieser bleibt für immer in deiner Bibliothek.
Höre tausende enthaltene Hörbücher, Audible-Originale, Podcasts und vieles mehr.
Pausiere oder kündige dein Abo monatlich.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Chief Customer Officer 2.0

Von: Jeanne Bliss
Gesprochen von: Christine Marshall
Dieses Angebot sichern 0,00 € - kostenlos hören

9,95 €/Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 16.12.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 14,95 € kaufen

Für 14,95 € kaufen

Über diesen Titel

A customer experience roadmap to transform your business and culture.

Chief Customer Officer 2.0 will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses around the world. And it will take years off your learning curve.

Written by Jeanne Bliss, worldwide authority on customer experience, and preeminent thought leader on the role of the customer leadership executive, this book follows the five-competency model she uses to coach the C-Suite and chief customer officers.

Chief Customer Officer 2.0 will get you into action quickly with a united leadership team, and will shift your business intent to earning the right to growth by improving customers' lives. Bliss shares her tools for leading your business transformation. And she provides practical guidance on how embed the five competencies into how your company develops products, goes to market, enables and rewards people, and conducts annual planning.

Including over forty accounts of actions by customer leadership executives around the world, this is the book you have been waiting for that tells it like it is and gives you the framework to build your customer-driven growth engine.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2015 Jeanne Bliss (P)2023 Ascent Audio
Management & Leadership Marketing & Vertrieb

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Effortless Experience Titelbild
Customer Success Titelbild
The Seven Pillars of Customer Success Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Thinking in Systems Titelbild
Noch keine Rezensionen vorhanden