Brands and the Brain Titelbild

Brands and the Brain

How to Use Neuroscience to Create Impactful Brands

Reinhören
0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Brands and the Brain

Von: Arvind Sahay
Gesprochen von: Derek Denzil
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 24,95 € kaufen

Für 24,95 € kaufen

Über diesen Titel

It is evident that some of the most powerful brands are deeply embedded in our unconscious emotions and memories. The purpose of this book is to develop an understanding of the link between the human brain and brand management principles as well as activities. It will educate listeners about brain-operating principles and their impact on how humans perceive brands. The book also analyses how modern brands are created by leveraging brain functioning. In a nutshell, the book explains the indispensable role that the human brain plays in creating, sustaining and rejuvenating brands.

©2022 Aravind Sahay (P)2023 Random House Audio
Management & Leadership

Diese Titel könnten dich auch interessieren

IIMA: Day to Day Economics Titelbild
The 22 Immutable Laws of Branding Titelbild
Elephants and Cheetahs Titelbild
80/20 Sales and Marketing Titelbild
Contagious Titelbild
Obviously Awesome Titelbild
Originals Titelbild
Lilliput Land Titelbild
Funding Your Startup Titelbild
The Copywriter's Handbook Titelbild
Cybersecurity Titelbild
Pre-Suasion Titelbild
Predictably Irrational Titelbild
Quantum Marketing Titelbild
All Marketers Are Liars Titelbild
The Book of Clarity Titelbild
Noch keine Rezensionen vorhanden