Jetzt kostenlos testen

Branding in the Digital Age (Harvard Business Review)

Sprecher: Todd Mundt
Spieldauer: 23 Min.
3 out of 5 stars (1 Bewertung)

Danach 9,95 € pro Monat. Jederzeit kündbar.

ODER
Im Warenkorb

Inhaltsangabe

David C. Edelman, a co-leader of McKinsey & Company's Global Digital Marketing Strategy practice, reports on how driving online advocacy may be the most effective way to strengthen your brand.

This article was first published in the December 2010 issue of Harvard Business Review.

©2010 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved (P)2010 Audible Inc.

Hörerrezensionen

Bewertung

Gesamt

  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Sprecher

  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Geschichte

  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Es gibt noch keine Rezensionen