Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
The New Rules of Marketing and PR Hörbuch

The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

Regulärer Preis:18,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international best seller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step-by-step action plan for harnessing the power of modern marketing and PR to communicate with buyers directly, raise visibility, and increase sales. It shows how large and small companies, nonprofits, and other organizations can leverage web-based content to get the right information to the right people at the right time for a fraction of the cost of big-budget campaigns. Including a wealth of compelling case studies and real-world examples of content marketing and inbound marketing success, this is a practical guide to the new reality of reaching buyers when they're eager to hear from you. Includes updated information, examples, and case studies plus an examination of newly popular tools such as Infographics, photo-sharing using Pinterest and Instagram, as well as expanded information on social media such as YouTube, Twitter, Facebook, and LinkedIn.

David Meerman Scott is a marketing strategist, best-selling author of eight books including three international best sellers, advisor to emerging companies including HubSpot, and a professional speaker on topics including marketing, leadership, and social media. Prior to starting his own business, he was marketing VP for two U.S. publicly traded companies and was Asia marketing director for Knight-Ridder, at the time one of the world's largest information companies. The New Rules of Marketing & PR offers the single resource for entrepreneurs, business owners, nonprofit managers, as well as those working in marketing or publicity departments to build a marketing and PR strategy to grow any business.

©2013 David Meerman Scott (P)2014 Gildan Media LLC

Kritikerstimmen

"When I read The New Rules for the first time, it was a 'eureka' moment for me at HubSpot. David nailed the fundamental shifts going on in the buyer-seller relationship and wrote the classic text to help marketers take advantage of them."-Brian Halligan, CEO, HubSpot, and coauthor of Inbound Marketing

Hörerrezensionen

Bewertung

4.9 (16 )
5 Sterne
 (14)
4 Sterne
 (2)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Gesamt
4.8 (16 )
5 Sterne
 (13)
4 Sterne
 (3)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Geschichte
4.8 (16 )
5 Sterne
 (13)
4 Sterne
 (3)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Sprecher
Sortiert nach:
  •  
    Jakob Geiger Berlin 30.11.2015
    Jakob Geiger Berlin 30.11.2015
    Mal mit
    „hilfreich“
    bewertet
    12
    Bewertungen
    Rezensionen
    32
    3
    Mir folgen
    Ich folge
    0
    0
    Gesamt
    Sprecher
    Geschichte
    "David Meerman Scott weiß, wie es geht"

    Ich bin zwar noch kein vollkommener Marketing-Profi, bin aber vollkommen überzeugt, dass Scott ein paar sehr wichtige Ideen für das moderne Marketing bereit hält. Manchmal klingt er schon ein wenig sehr amerikanisch. "You can do it too. ..", aber ich denke, seine Ideen und v.a. die Beispiele aus der Onlinewelt, die er zitiert, sprechen für sich. Ich empfehle das Buch gerne weiter.

    1 von 1 Hörern fanden diese Rezension hilfreich
  •  
    Amazon Kunde 18.01.2016
    Amazon Kunde 18.01.2016
    Bewertungen
    Rezensionen
    2
    2
    Gesamt
    Sprecher
    Geschichte
    "Such a calm and confident voice."

    Such a relevant book. Designed for a huge broad audience. About being present in this world, participating confidently with the fast growing technology to grow and reach out to the people who want us. A great invest of time and focus.

    0 von 1 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.