Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
Targeted Hörbuch

Targeted: How Technology Is Revolutionizing Advertising and the Way Companies Reach Consumers

Regulärer Preis:17,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

Far from the catchy television spots and sleek magazine spreads are the comparatively modest ads that pop up on websites and in Internet searches. But don't be fooled - online advertising is exploding. Growing at a compound annual rate near 20%, it is now the second-largest advertising channel in the United States. Part history, part guidebook, part prediction for the future, Targeted tells the story of the companies, individuals, and innovations driving this revolution. It takes listeners behind the scenes - examining the growth of digital advertising, its enormous potential, and the technologies that are changing the game forever. Leading the way is real-time bidding, which offers advertisers unprecedented precision in targeting ads and measuring their effectiveness. From keyword micro-markets and ad serving systems to aggregated virtual audiences and new business models, Targeted is sweeping in scope and stripped of technical complexity. It is an essential resource for anyone interested in finding and connecting with customers in the vast and shifting Internet universe.

©2015 Mike Smith (P)2014 Audible Inc.

Hörerrezensionen

Bewertung

2.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (1)
1 Stern
 (0)
Gesamt
2.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (1)
1 Stern
 (0)
Geschichte
1.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (1)
Sprecher
Sortiert nach:
  •  
    Gabor 08.06.2016
    Gabor 08.06.2016
    Mal mit
    „hilfreich“
    bewertet
    1
    Bewertungen
    Rezensionen
    11
    4
    Mir folgen
    Ich folge
    0
    0
    Gesamt
    Sprecher
    Geschichte
    "so lala"

    only for people who are interested in the technical details of the ad industry..

    didn't like the speaker's voice..

    however, others may like the audiobook.. give it a try..

    0 von 0 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.