Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
Stop Complainers and Energy Drainers Hörbuch

Stop Complainers and Energy Drainers: How to Negotiate Work Drama to Get More Done

Regulärer Preis:13,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

Turn constant complainers into productive contributors.

Constant complainers take up resources, time, and mental bandwidth in the workplace. When you change a culture of complainers to one of contributors, you boost morale, increase productivity, and promote effective communication. In short, you get more done with less drama. In Stop Complainers and Energy Drainers, workplace communication expert Linda Swindling shares her expertise in negotiating tough situations in the workplace. Discover how to influence others to accomplish your purpose. Stop Complainers and Energy Drainers uses scenarios, engaging questions, and survey results to provide strategies that can be implemented immediately.

  • Shows how to identify complainers and time drainers
  • Provides forms to help prepare for discussions, suggested language to show up powerfully, and encouragement to apply strategies
  • Offers concrete phrases and tactics to refocus a complainer and end unproductive conversations

Stop Complainers and Energy Drainers is research-driven and focused on how to identify as well as manage conversations with "venters", complainers, whiners, and energy drainers. With these guidelines for communication, you'll see powerful results, improved relationships, and increased confidence.

©2013 Linda Byars Swindling, JD, CSP (P)2013 Audible, Inc.

Hörerrezensionen

Bewertung

3.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (1)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Gesamt
3.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (1)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Geschichte
1.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (1)
Sprecher
Sortiert nach:
  •  
    Mayer Wien, Österreich 15.09.2013
    Mayer Wien, Österreich 15.09.2013

    alex-m

    Bewertungen
    Rezensionen
    9
    1
    Gesamt
    Sprecher
    Geschichte
    "Average content, pathetic reading"

    the core of the book is okay, providing for interesting ideas for dealing with different types of complainers.

    however, too much of repeating and pathetic reading. I was never able to listen more than 20-25 mins at a stretch, because I lost focus on the content due to the exaggerated reading style.

    0 von 0 Hörern fanden diese Rezension hilfreich

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.