Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
Is Your Company Ready for One-to-One Marketing? Audiomagazin

Is Your Company Ready for One-to-One Marketing?

Regulärer Preis:1,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

Implementing a relationship-marketing program is a complex endeavor. This article from Harvard Business Review will get you started. The authors share valuable advice for identifying, differentiating, and interacting with your customers, as well as for customizing your enterprise's behavior. Ultimately, you'll discover how the more your customer's needs vary, the more attractive they will find a learning relationship. This article, which originally appeared in the January-February 1999 Harvard Business Review, is offered in audio form exclusively through Audible.

Want to sharpen your leadership skills with previous editions of the Harvard Management Update? You can find past issues from 1997 to the present by clicking on matching edition under periodicals.

©1999 by the President and Fellows of Harvard College, All Rights Reserved; (P)1999 Audible Inc.

Hörerrezensionen

Bewertung

2.0 (1 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (1)
1 Stern
 (0)
Gesamt
0 (0 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Geschichte
0 (0 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (0)
1 Stern
 (0)
Sprecher


Leider liegen hier noch keine Rezensionen vor.

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.