Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Angebot endet am 01.05.2024 um 23:59 Uhr. Es gelten die Teilnahmebedingungen.
Aktiviere das begrenzte Angebot und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach den 3 Monaten erhälst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Creating Customer Evangelists Titelbild

Creating Customer Evangelists

Von: Ben McConnell, Jackie Huba
Gesprochen von: Ben McConnell, Jackie Huba
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Jederzeit kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 22,95 € kaufen

Für 22,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

When customers are truly thrilled about their experience with your product or service, they can become outspoken "evangelists" for your company. This group of satisfied believers can be converted into a potent marketing force to grow your universe of customers.

Authors Ben McConnell and Jackie Huba know how to take your company's best customers and build them into influential, loyal, and enthusiastic evangelists. The year-long research project that led to Creating Customer Evangelists outlines the framework for developing evangelism marketing strategies and programs. The ultimate goal is to create communities of influencers who drive sales or membership for your company or organization.

From their research into the best practices of some of the most forward-thinking companies with legions of evangelists who spread the word, McConnell and Huba outline and explain the six basic tenets of creating customer evangelists:

  • Customer plus-delta: Continuously gather customer feedback.
  • Napsterize knowledge: Make it a point to share knowledge freely.
  • Build the buzz: Expertly build word-of-mouth networks.
  • Create community: Encourage communities of customers to meet and share.
  • Make bite-size chunks: Devise specialized, smaller offerings to get customers to bite.
  • Create a cause: Focus on making the world, or your industry, better.

McConnell and Huba profile highly successful companies to illustrate these tenets and prove how solid customer relationships build and sustain companies through good and rocky times. These in-depth company profiles provide real-life examples of evangelism marketing at work, including the opportunities and pitfalls of specific campaigns.

The book is intended for marketing managers and directors, entrepreneurs, and customer champions inside companies large and small. It's also intended for students and professors who require case studies for their research.

Foreward by Seth Godin.

©2003 Ben McConnell and Jackie Huba (P)2003 North & Clark Press

Das könnte dir auch gefallen

Weitere Titel des Autors

Weitere Titel des Sprechers

Das sagen andere Hörer zu Creating Customer Evangelists

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 2 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 2 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 2 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.