Wir haben eine für Screen-Reader optimierte Seite erstellt. Um die Barrierefreiheit unserer Seite für Sie zu verbessern, bieten wir Ihnen eine einfacher zu navigierenden Seite an. Diese finden Sie unter der Web-Adresse www.audible.de/access.
Brands and Branding Hörbuch

Brands and Branding: The Economist

Regulärer Preis:17,95 €
  • Details zum Angebot:
    • 1 Hörbuch pro Monat
    • 30 Tage kostenlos testen
    • Dann 9,95 € pro Monat
    • Jederzeit kündbar
  • - oder -

Inhaltsangabe

The best-selling guide to the role of brands and brand building

Although the balance sheet may not even put a value on it, a company's brand or its portfolio of brands is in many cases its most valuable asset, accounting for as much as 70% of a firm's market value in some cases. This book argues that because of this and because of the power of not-for-profit brands like Oxfam, all organisations should make the brand their central organising principle, guiding every action and decision.

Divided into three parts and written by 18 experts on the subject, this fully revised and updated guide to brands and branding examines the case for brands, outlines best practice and the future for brands. It includes chapters on brand valuation, what makes a brand great, brand strategy, brand experience, visual and verbal identity, brand communications, brand protection and new chapters on branding in India and brands in a digital world.

Rita Clifton is chairman of Interbrand, a global brand consultancy. The other contributors come from a wide range of organisations with extensive expertise in brands and branding.

©2010 Rita Clifton (P)2013 Audible Ltd

Hörerrezensionen

Bewertung

2.0 (2 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (2)
1 Stern
 (0)
Gesamt
1.5 (2 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (0)
2 Sterne
 (1)
1 Stern
 (1)
Geschichte
2.5 (2 )
5 Sterne
 (0)
4 Sterne
 (0)
3 Sterne
 (1)
2 Sterne
 (1)
1 Stern
 (0)
Sprecher


Leider liegen hier noch keine Rezensionen vor.

Missbrauch melden

Entspricht diese Rezension nicht unseren Richtlinien für Rezensionen oder ist in anderer Weise unzumutbar und sollte deshalb von unserer Website entfernt werden? Dann klicken Sie bitte auf "Bei Audible melden".

Abbrechen

Vielen Dank!

Wir werden die Rezension prüfen und das Nötige veranlassen.